poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Hormony

b ROoOooOooooooOoOooOGer
r Takie hardcorowe imie z takim pokemonem
b Świat jest zły.
r Wiem.
Roger dalej prowadził bezsensowną rozmowę z Blacky kiedy przyszedł Twister.

DO CHOLERY DLACZEGO NIE MAM WENY?!

r Najbardziej bezsensowny post świata.

A TY KU... NO KU... ZAMKNIJ SIĘ!!!!!!!!

*trzaska drzwiami*
b Proszę napisz coś o nas! T.T Nie idź tak.
t Black, próbuje już od 10 min, dla niej to rekord.
r: Zawsze ma jakiś temat, coś do przelania na blog. A teraz...? Ile już u nas nie pisała? X.X
b ale... co jej się mogło stać....?
r ...
t Nie wiem, hormony...?

3 komentarze:

  1. Dziwne trochę... Mało z tego zrozumiałam... XD Wygląda na to, że mam mały móżdżek, w porównaniu do ciebie Row... XD :X Cóż... Miałam nadzieję, że następna notka będzie nieco... Dłuższa...? Ciekawsza...? I... Bardziej zrozumiała...? XD No nic... Czekam na następną nocię, Row...
    Oby ukazała się jak najszybciej, uwielbiam czytać twój blog.
    Tylko, że wszystkie wpisy już przeczytałam, a więc nie ma dla mnie nic nowego.? :'(
    Czekam.
    PS: Plis, bardzo plis, zajrzyj na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com (to coś podobnego do tego bloga :P)
    OpowiesciZPodStriverWood123.blogspot.com
    Zajrzyj na wszystkie (a przynajmniej na te dwa u góry, bo trzeci może cie nie interesować... Ale skoro chciałabyś wydać książkę, to chyba jednak powiniem. ;))
    PA! @
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
  2. To dziwna i krótka notka.
    eeeeeeeeee..
    uuuuuuuuuuu...
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
    oooooooo...


    Sorry,odbiło mixD

    OdpowiedzUsuń