piątek, 12 kwietnia 2013

3.Rozmowa na gg (with Twi)

Siemaaaa Hardcory.
Nie wiem za bardzo co mam napisać, dlatego tyle zwlekałem.
Może to dziwne jak na mnie i moich znajomych, ale ostatnio jakoś.. nic specjalnego o.o"
Śniadanie, praca, obiad, Kate i Lady, kolacja, sen...
No i w między czasie wkurzająca Blacky (to w sumie nic nowego), Twister z tymi swoimi problemami, że Kate myśli poważniej, no i ... o dziwo... Szarik!
No dobra, Szarik generalnie mnie nie wkurza, no czasem jakoś mu przygadam (ale nie nie nie, nie tak jak myślicie: on mi też dogryza xDD), ale tak to Szarik... no nie... takie to małe, biedne, szare i kudłate. :cc Tak na serio jest ode mnie wyższy, ale cicho do cholery! xDDDDD
Okej. No więc, o co chodzi? Szarik razem ze swoim składem tańczą hip hop i nie chcą iść do got to dance. Znaczy: głównie Szarik nie chce! Dlaczego? Przecież on fajnie tańczy. Może się na tym nie znam tak super, ale mam swojego skate'a, a tam różni przychodzą, więc trochę się osłuchałem. xDDD No więc nic. Muszę coś zrobić, żeby go w jakiś tam sposób namówić. Szar myśli że mu się nie uda itd. i też że muszą nad sobą bardziej dopracowaćć.. Wg mnie bzdury. Mniejsza.
Oooo, dostałem wiadomość od Twistera.

TwiZder no bo nie Migzer
22:08:16
Ej no Row... Usuwasz to już do cholery czy nie?

 Jakże piękny i super ja
22:08:32
Ale co znowu?

TwiZder no bo nie Migzer
22:08:50
Nie udawaj że nie wiesz do cholery!

 Jakże piękny i super ja

22:09:09
Może rozjaśnisz a nie pluj tak jak matka dolly? x.x


TwiZder no bo nie Migzer
22:09:21
To zdjęcie z szalikiem! No po prostu przez to piszą do mnie jakieś pedały!

 Jakże piękny i super ja
22:09:34
Ej no rly? Tak to działa? xDDDDDDD *-*


TwiZder no bo nie Migzer
22:09:49
Mi się wydaje, że to nie jest śmieszne. -.-""

 Jakże piękny i super ja

22:10:02
Hmmm... Zapytam kogoś o doradę.

W między czasie:

Jakże piękny i super ja
22:10:09
Inforobocie, co mam do cholery mu powiedzieć?!


 InfoPet
22:09:10

Oto najbardziej pasujący wynik:

Herkules - Nie powiem że

Meg:
Ofiarę złóżcie
z głupiej kozy,
co sama sobie winna jest.
Myślałam: Jakoś się ułoży.
Lecz między mity
to muszę włożyć.
Muzy:
Kogo chcesz czarować,
skoro serce masz
na wierzchu?
Już straciłaś głowę,
dostrzegamy to
bez przeszkód.
Nie wstydź się - to piękne
poczuć nagle miętę
i mieć w głowie pstro.
Meg:
Co to, to nie!
Ani słowa - a sio!
Muzy:
Co z tego
każdy się dowie, o, o!
Meg:
Nie powiem,
że pokochałabym go.
To jakiś banał -
lat przybywa,
a serce coraz głupsze.
Mój rozum krzyczy:
Weź się w karby!
Lecz serce głuche,
gdy się uprze.
Muzy:
Wzbraniasz się
i szczerze uczuć
nie potrafisz wyznać.
Nas tym nie nabierzesz,
co dopiero zaś mężczyznę!
Popatrz prawdzie w oczy
on cię zauroczył.
Kochasz go, go, go i już...
Meg:
Co to, to nie!
Ani słowa, a sio!
Muzy:
Ty wiesz - on też
kocha cię - kochasz go.
Meg:
Na pewno nie
powiem, że kocham go.
Muzy:
Poczekaj, stań!
Bez dwóch zdań
kochasz go.
Meg + Muzy:
Co to, to nie
Ani słowa - a sio!
Ani słowa - nie!
Nie powiem, że pokochałam.
Muzy:
Już dosyć hec -
to nie grzech kochać go!
Meg:
Cichutko więc
powiem, że kocham go...

Śpiewaj z Infobotem:
http://youtube.infobot.pl/index.php?v=7Y5S4mMkTSU  Poleć znajomym



Jakże piękny i super ja.
22:10:20
No co ty stary dzięki.


*Wraca do Twistera*




 Jakże piękny i super ja

22:10:34
Dobra. Dzisiaj mam dzień dobroci dla zwierząt. Wilki są pod ochroną?



TwiZder no bo nie Migzer
22:10:41
Whaat? Whaaaat? *-* ... Czekaj. Skąd mam to wiedzieć?

 Jakże piękny i super ja
22:11:01
No bo będę cię chronić, bo padniesz na zawał. Usuwam to zdjęcie i już.


TwiZder no bo nie Migzer
22:11:10
JA WALE ROW KOCHAM CIE!!!!!!!!!!! Pozdrów Rzerzuśkę!!!!!!

 Jakże piękny i super ja
22:11:19
Lizus... a tak wgl... Widzisz? Z tym pedałem chyba mieli rację...Ten szalik itd. Teraz to.

TwiZder no bo nie Migzer
22:11:22
... -.-"""""""


 Jakże piękny i super ja
22:11:43
Jokeee xd. Dobra nie zawracaj mi już gitary. Pa.

TwiZder no bo nie Migzer

22:11:55
No pa :DDD


Nie no, Twister awansował.
Jest bardziej wnerwiający niz Blacky!

Row.

5 komentarzy:

  1. Brawo dla Twistera za awans! :D Twisted pedałem! ^^
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Jak zwykle bardzo śmiechowy pościk! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trolololololololo trololololoooo XD

    Rób więcej takich rozmów z InfoPetem i Twistem XD

    OdpowiedzUsuń
  3. jakże piękny i super ja xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog! Ciekawy ten pamiętnik Rogera.
    PS: Plis, zajrzyj sb na mój nowy blog! Mam strasznie mało odwiedzających. ;'(
    Tu masz jego link: http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń