sobota, 25 maja 2013

Szarig odchodzi?! T.T

Siemaaa.
Widziałem u mojej pani że zadajecie Spiky'emu *taaak, to imię naszego nowego collie xdd* dziwne pytania np. czy mi czegoś zazdrości albo czy mnie lubi itd. o.O Omygy jestem taki popjular. *___*
Aż Spiky mnie pytał co jest, że tak ciągle o mnie coś... xd
Musiałem mu wytłumaczyć, że po prostu jestem znany w tej branży. (xD)

S: To czemu medium niby jest znany? xd
r; no bo on też, ale na blogu naszej paniiii
s;to nie moze miec swojego? ;c
r; jest za łupi
s; a tak się nie wydaje.
r; właściwie.. xdd no dobra medium nie jest aż taki głupi, robiłem sb jaja
s; wiec?
r; chodzi o to, że pani nie chce mieć tyle blogów. nie ma na tyle czasu i wgl.
s; aaa. szkoda w sumie.
r; i tak nie czyta mnie jakos duzo osob tak jak jej bloga (nawet o takim czyms nie marze, daj spokój, xDDDDD, komu się podobają moje bazgroły? ;c) poza tym i tak pisze raz na miesiac. ;c niestetyyyyyyy!
s; cóż.

Wtedy zobaczyłem z daleka Blacky i od razu włożyłem na głowę kask (wyglądałem jak bob budowniczy ^^ xD), ale gdy zobaczyłem, że nie jest w ubraniu spidermana ściągnąłem go, zaskoczony

r; a tobie co?
b; jak to co?
r; dlaczego bez stroju spidermana? i wgl?
b; bo mam ważne wieści. poza tym spiderman już mi się znudził, i teraz jestem batmanem
s; aaa.. xDD spoko, nie ma co xD
r; jakieeeeeeeeeeee?
b; wiecie ze pani z jakiegoś kundla zrobila nowego szarika i sie chce go pozbyc? o.o
r; o.o
s; o.O"" to u was tak jest? wasza pani sie kogos pozbywa...?
r; nigdy tak nie było. skąd to wiesz black?
b; eeemm... tak coś słyszałam od innych
r; kur mac. o.o" to niemozliwe. ona go uwielbia.. o.o"
s; emm.. moze lepiej się dowiedzmy czegoś czy jakos tak?
r; zadzwonię do szarika na skype. C: Jest dostępnyyyyyy uffff dobrze że jeszcze nie wyjechał czy cos. :ccccccccccccccccc Szariggggggggggg


muszę pogadać koniecznie z naszą panią
mam nadzieję że te plotki nie są prawdziwe...

row.

1 komentarz:

  1. Hmm.. widzę że lubisz historię/opowiadania co? :]]] może moja ci się spodoba, proszę http://natonator.blogspot.com znajdziesz ją właśnie tu w zakładce 'książka' po prawej stronie. :]] Mam nadzieję, że pozostawisz opinie w komentarzu . :]] Proszę żebyś nie musiała szukać masz tu link:
    http://natonator.blogspot.com/p/ksiazk.html
    zapraszam też do czytania mojego bloga oraz oglądania moich rysunków. ^^ Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń